Mutlu Ve Huzurlu Olma Duası



İşi bozulmuş,kısmeti bağlanmış,sıhhatsiz,üzüntü ve kahır içerisinde ve ömrü azapla geçen bir kimse aşağıda yazacağım münacaatı giderken,gelirken,otururken,yatarken,hasılı gücü yettiği ve dili döndüğü kadar bila adet yani saymaksızın okumaya devam ederse iki gün zarfında fayda ve tesirini görmeye başlar: allahümme ya rabbi bi cahi sahıbil vesileti seyyidina ve nebiyyina ve habibina ve kurrati uyünina ve nuri ebsarina […]


Arama

Son Yorumlar

  • Fotografla Baglama Duasıİsimsizz..

    Slm alican bende burak beyi googleden buldum. Yapt...

  • Fotografla Baglama DuasıİZMİR ALİCAN

    BURAK HOCAM MAİLİNİZ BU MU BENİDME SORUNLARIM VAR ...

  • Ayırmak için Yapılan Etkili Büyü ve BüyülerHalil - erzurum

    gercek hoca gercekten hoca benim tek medyumum hoca...

  • Kocayı Evine Bağlama Büyüsüfiliz

    noktalı yerlerde ne yazıyo ki...




Sayfalar




  1. Sorununuzu Yazınız